خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل|خرید شارژ اینترنتی اعتباری ایرانسل و همراه اول

خرید شارژ همراه اول
خرید شارژ همراه اول لطفا چند دقیقه از وقت خود را به ما اختصاص داده و نظر خود را در خصوص محصولات و خدماتی که تا بحال از ایرانسل و فروشندگان این شرکت دریافت کرده اید، به ما انتقال دهید.
شما می توانید بدون پرداخت هزینه اشتراک خرید شارژ ایرانسل ماهانه و دریافت صورتحساب تماسهای خود را برقرار نمایید. اگر مستقل بودن برایتان مهم است، با استفاده از طرح «پیش پرداخت» ام تی ان ایرانسل آن را حفظ نمایید.
خرید شارژ همراه اول
خرید شارژ ایرانسل
گام خرید شارژ همراه اول سوم: تماس بگیرید!
این سرویس به شما امکان می دهد تا در موقع لازم و بنابر صلاحدید خودتان از برقراری و یا دریافت تماس خرید شارژ همراه اول جلوگیری نمایید.
خرید شارژ ایرانسل
• شارژ خرید شارژ همراه اول مجدد

پس از خریداری کارت شارژ مورد نظرتان به صورت نقد، می توانید « اعتبار مکالمه » خود را تمدید نمایید. این کار بسیار ساده است به این ترتیب شما از قبل هزینه تماسهایتان را پرداخت کرده اید و احتیاجی به پرداخت اشتراک ماهانه خط تلفن ندارید. سیم کارتهای طرح پیش پرداخت بطور پیش فرض روی طرح «پایه ثانیه ای» تنظیم شده اند. ویژگی طرح پیش پرداخت ام تی ان ایرانسل دائمی بودن آن است. شما برای حفظ خط خرید شارژ ایرانسل تلفن خود نیازی به خرید شارژ ندارید!

خرید شارژ همراه اول
خرید شارژ همراه اول
سرویس مسدود نمودن تماس: خرید شارژ همراه اول
شرکتی که هدف اصلی آن قرار دادن کارکنان خود در میان برترین های صنعت خرید شارژ ایرانسل تلفن همراه ازطریق هدایت ، آموزش و توسعه شغلی مداوم در این صنعت می باشد.

طرح «پیش پرداخت» شما را قادر می سازد تا هزینه های تلفن همراهتان را همواره کنترل نمایید. به این ترتیب که «اعتبار مکالمه» مورد نیازتان خرید شارژ ایرانسل را از پیش نقداً خریداری کرده و پس از آن به برقراری تماس اقدام می نمایید. بنابراین هیچگاه صورتحسابی دریافت نخواهید کرد.

کنترل خرید شارژ همراه اول حساب اینترنتی (E-Care):
سیم کارت پیش پرداخت دائمی خرید شارژ ایرانسل
با اینکه ام تی ان ایرانسل تمام سعی خود خرید شارژ همراه اول را به کار گرفته تا صحت این اطلاعات را تضمین نماید ولی نمی تواند در قبال هیچ هزینه، ضرر و یا خساراتی که در نتیجه اشتباه تایپی، اطلاعات نادرست و یا تغییرات به عمل آمده متوجه کسی شده مسئول باشد.
در ایرانسل ، خرید شارژ همراه اول نیروی انسانی از اهمیت بسیاری برخوردار است. پرسنل ما ازاینکه دریک شرکت چند ملیتی و با استانداردهای بالای بین المللی کارمی کنند، به خود می بالند.
تماس بین خرید شارژ همراه اول المللی:
نکته مهم: شروع استفاده از این سیم کارت به این معناست که شما خرید شارژ ایرانسل قرارداد مشترکین را خوانده و پذیرفته اید.
گام دوم: شماره تلفن همراهتان را خرید شارژ ایرانسل ثبت نام نمایید. ام تی ان ایرانسل طبق قانون موظف است تا مشخصات کلیه مشترکین خود را ثبت نماید، جهت ثبت نام لازم است تا فرم ثبت نام را تکمیل نمایید.
سرویس پیام کوتاه به شما اجازه می دهد تا پیامهای نوشتاری را به سایر کاربران تلفن همراه ارسال و یا از آنها دریافت نمائید. پیامهای نوشتاری شما می توانند حداکثر معادل ۱۶۰ حرف خرید شارژ ایرانسل یا رقم (شامل فواصل بین آنها) به زبان انگلیسی و یا ۷۰ حرف یا رقم (شامل فواصل بین آنها) به زبان فارسی باشند. برای فرستادن SMS از صحت شماره مرکز پیام اطمینان حاصل فرمایید. شماره مرکز پیام ۰۰۹۸۹۳۵۰۰۰۱۴۰۰ می باشد.
شماره تلفن همراه شما پس از تکمیل مراحل ثبت نام فعال خواهد شد . برای فعال شدن شماره همراهتان باید پیش از در یافت اولین تماس،*۱۴۱*۱#[YES/OK] خرید شارژ همراه اول را شماره گیری نمایید.
• دریافت یا خرید شارژ ایرانسل برقراری تماس
تغییرات نرخ مالیات فروش و عوارض خرید شارژ ایرانسل محصولات:

شما میتوانید با ارسال کلمه E-Care به شماره ۱۳۰ از طریق پیام کوتاه، بطور رایگان برای سرویس کنترل حساب اینترنتی ثبت نام خرید شارژ ایرانسل نموده و از جزئیات مکالمات خود آگاه شوید.

خرید شارژ همراه اول
خرید شارژ همراه اول

خدمات ام تی ان ایرانسل ممکن است بدون هیچ تذکر قبلی تغییر یافته، اضافه شده و یا کاهش یابند. تمام حقوق برای ام تی ان ایرانسل خرید شارژ ایرانسل محفوظ می باشد و این مطالب نباید به هیچ نحوی مورد بهره برداری قرار گرفته و یا بدون اجازه کتبی از ام تی ان ایرانسل به طور کامل یا جزئی مورد کپی برداری قرار بگیرد.


شما همچنین می توانید خرید شارژ همراه اول از هر خط دیگری با شماره ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ تماس بگیرید. این تماس ها بر اساس نرخهای تعیین شده توسط اپراتورهای دیگر محاسبه میگردند.


ما همیشه مترصد جذب افراد جوان و نخبه به پایگاه اطلاعاتی خرید شارژ همراه اول موجود خود هستیم. بنابراین به فهرست مشاغل مورد نیاز این شرکت در این پایگاه مراجعه نموده و برای مشاغلی که در آن تخصص دارید درخواست خود را ارسال دارید.
یک خط تلفنی برای ارائه کمک و پشتیبانی که به شما امکان دسترسی فوری به تیم خدمات مشترکین ام تی ان ایرانسل خرید شارژ ایرانسل را می دهد. فقط کافیست با ۷۰۰ تماس بگیرید.
خرید شارژ همراه اول
با هر کسی در هر جای خرید شارژ همراه اول دنیا که باشید با استفاده از تلفن همراهتان تماس بگیرید. کافیست از داشتن اعتبار کافی و کد بین المللی صحیح اطمینان حاصل فرمایید.
این سرویس به شما امکان خرید شارژ ایرانسل می دهد تا قبل از پاسخ دادن به تلفن همراهتان، شماره شخص تماس گیرنده را ببینید.
کارتهای شارژ خرید شارژ همراه اول با اعتبار زمانی نامحدود:
سیم کارت شما پس از فعال سازی اولیه که با شماره گیری*۱۴۱*۱#[YES/OK] انجام می‌دهید، برای همیشه فعال شده و شما برای دریافت تماس و یا پیام کوتاه نیاز به خرید شارژ ایرانسل پرداخت هزینه ندارید. برای فعال نگه داشتن خط خود فقط لازم است در طول ۹۰ روز حداقل یک تماس یا یک پیام کوتاه دریافت و یا ارسال کرده و یا شارژ مجدد انجام دهید. به محض دریافت یا برقراری تماس، دریافت یا ارسال پیام کوتاه و یا انجام شارژ مجدد، دوره ۹۰ روزه شما از نو محاسبه خواهد شد.
انتقال خرید شارژ همراه اول تماس تلفنی:

سرویس استعلام خرید شارژ ایرانسل موجودی:
کافی است برای فعال خرید شارژ همراه اول نگه داشتن خط خود در هر ۹۰ روز یکی از فعالیت های زیر را انجام دهید:
در صورت خرید شارژ ایرانسل عدم پرداخت صورت‌حساب در این دوره ۵۷ روزه، مشترک وارد دوره تعلیق کامل می شود که در آن خط مشترک به طور کامل قطع می گردد.
خرید شارژ همراه اول


• استفاده خرید شارژ ایرانسل از GPRS




برای مشاهده تعرفه های این خرید شارژ همراه اول طرح اینجا کلیک کنید.

با استفاده از این سرویس می توانید بطور همزمان با حداکثر پنج خرید شارژ ایرانسل نفر دیگر صحبت کنید. مهم نیست که این افراد در کدام شهر/منطقه هستند و یا از چه شبکه مخابراتی استفاده می‌نمایند.

ارقام فوق با احتساب خرید شارژ همراه اول ۴ در صد مالیات بر ارزش افزوده است.
پاسخهای صادقانه شما، ما را در بهبود سطح خدمات و محصولات برای رضایت هر خرید شارژ همراه اول چه بیشتر مشتریان، یاری می کند.

از اینکه خرید شارژ همراه اول این فرصت را برای ارائه خدمات بهتر در اختیار ما گذاشتید، ممنونیم.


اگر مشترک ۵۱ روز در حالت خرید شارژ ایرانسل تعلیق کامل باقی بماند، شماره تلفن همراه (و حساب او) از شبکه حذف می گردد. 

سرویس شناسایی تماس خرید شارژ همراه اول گیرنده (CLIP):

برای کسب اطلاعات بیشتر با خدمات مشترکین با شماره ۷۰۰ با استفاده از تلفن همراه ام تی ان ایرانسل خود تماس بگیرید.هزینه این تماس صرفنظر از خرید شارژ ایرانسل مدت زمان مکالمه معادل هزینه یک دقیقه تماس ام تی ان ایرانسل به ام تی ان ایرانسل می باشد.


اگر مشتری در مدت ۲۸ روز صورت‌حساب خود را پرداخت ننماید، شماره تلفن همراه او به مدت ۵۷ روز به حالت خرید شارژ همراه اول تعلیق یک طرفه در خواهد آمد. در این حالت مشتری تنها قادر به دریافت تماس و SMS خواهد بود.
Availableنسل به برترین شبکه مخابراتی ایران است" خرید شارژ ایرانسل
به خرید شارژ ایرانسل بخش استخدام شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل خوش آمدید.
شما می توانید تماسهای خود را با استفاده از این سرویس به هر شماره تلفن دیگری بجز تلفن همراه خود خرید شارژ همراه اول منتقل کنید. همچنین می توانید انتقال تماس را برای حالت های مختلف (عدم دسترسی، اشغال بودن، عدم پاسخگویی و یا انتقال دائمی ) تنظیم کنید.
همچنین در صورت تمایل جهت دریافت مجدد خرید شارژ ایرانسل پیامک های مذکور، می توانید درخواست خود را به سادگی و از طریق ارتباط با مرکز تماس ایرانسل مطرح نمایید.

• ارسال یا دریافت پیام کوتاه خرید شارژ ایرانسل (SMS) و پیام چند رسانه ای
اطلاعات موجود در این سایت تنها به منظور اطلاع رسانی خرید شارژ همراه اول بوده و ایجاب آور برای ایجاد تعهد نمی باشد.
شما خرید شارژ ایرانسل می توانید با شماره گیری *۱۴۱*۱#[YES/OK] از موجودی حساب خود آگاه شوید.

فرم همکاری به زبان انگلیسی بوده ولی شما خرید شارژ ایرانسل می توانید نسخه فارسی رزومه خود را نیزضمیمه آن نمایید.
شما می خرید شارژ همراه اول توانید با در دست داشتن اصل و یک برگ کپی از کارت ملی خود به یکی از فروشندگان مجاز ایرانسل و یا مراکز خدمات ایرانسل مراجعه کنید و طی مراحل زیر، درخواست خود را ارائه نمایید:
قوانین قطع خدمات دائمی: خرید شارژ ایرانسل

طرح خرید شارژ ایرانسل اعتباری
نحوه شروع خرید شارژ همراه اول
اگر مایل نیستید پیامک های ارسالی از سوی شرکت ایرانسل را که با هدف معرفی محصولات و خدمات جدید این شرکت فرستاده می شوند، دریافت نمایید کافیست از طریق شماره ۷۰۰ (از خط ایرانسل) و یا خرید شارژ همراه اول ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ (از سایر خطوط) با مرکز تماس ایرانسل ارتباط برقرار نموده و درخواست خود را ثبت کنید.
همچنین جهت ثبت نام سیم کارت می توانید به دفاتر پستی که فهرست آنها در اینجا آمده است، مراجعه فرمایید. توجه داشته باشید که اصل خرید شارژ همراه اول وکپی کارت ملی را به همراه داشته باشید.

خط پیش پرداخت ام تی ان ایرانسل دارای اعتبار زمانی دائمی بوده و برای اینکه دیگران بتوانند با شما ارتباط برقرار کنند نیاز خرید شارژ همراه اول به پرداخت هزینه یا شارژ اعتبار ندارید.
بر این اساس، با طراحی دقیق و حساب شده فرایند گزینش و جذب افراد در پی آن هستیم که رابطه ای بین کارکنان وشرکت ایجاد نماییم که هردو طرف از خرید شارژ ایرانسل آن منتفع گردند.
تنظیمات مربوط به پیامک های معرفی محصولات و خرید شارژ ایرانسل خدمات:
در غیر اینصورت خط تلفن به همراه اعتبار موجود و دیگر سرویس خرید شارژ ایرانسل های اختصاص یافته قطع و ضبط خواهد شد.
گام اول: یک بسته راه اندازی «پیش پرداخت» خریداری نمایید. این بسته شامل خرید شارژ همراه اول یک سیم‌کارت، فرم ثبت نام و دفترچه راهنماست.
مشترکین به علاوه می‌توانند در صورت عدم نیاز به سیم‌کارت، تا پایان روز ۲۵ دی ۱۳۹۰ نسبت خرید شارژ همراه اول به استفاده و یا انتقال اعتبار اقدام نمایند.
درخواست برای عدم دریافت خرید شارژ همراه اول پیامک از ایرانسل
در ایرانسل ما به قدرت افراد خود بعنوان عامل خرید شارژ همراه اول کلیدی برای نایل شدن به اهداف راهبردی شرکت ایمان داریم.
طرح «پیش پرداخت» ام تی ان ایرانسل در تمام مناطق تحت پوشش شبکه، شما را در خرید شارژ همراه اول دسترس نگاه می دارد تا بتوانید با خانواده، دوستان و همکاران خود همیشه در ارتباط باشید.

کنفرانس تلفنی: خرید شارژ همراه اول
منظور از فعالیت، برقراری تماس، ارسال و یا دریافت MMS و SMS غیر تبلیغاتی، شارژ خرید شارژ ایرانسل مجدد و یا استفاده از GPRS است.


نظرسنجی خرید شارژ ایرانسل درباره خدمات
کاربرد این طرح خرید شارژ ایرانسل
کارت شارژی را انتخاب کنید خرید شارژ همراه اول که مناسب شماست.


ام تی ان ایرانسل «تمدید اعتبار» را به سادگی برای شما امکان پذیر خرید شارژ ایرانسل ساخته است. کافیست تا کارت شارژی را انتخاب نمایید که «اعتبار مکالمه» آن مناسب شما باشد. این اعتبار مکالمه محدودیت زمانی نداشته و می توانید تا هر زمان که بخواهید از آن استفاده نمایید. آنچه که نیاز دارید بر روی کارت شارژ برای شما فراهم است:
پیامهای نوشتاری: خرید شارژ همراه اول خدمات پیام کوتاه (SMS)
خرید شارژ همراه اول

۳. خرید شارژ همراه اول فرم را به همراه کپی کارت ملی که شماره ایرانسل خود را روی آن نوشته اید، به فروشنده مجاز ایرانسل یا متصدی مرکز خدمات ایرانسل تحویل دهید.
۲. خرید شارژ همراه اول فرم را به طور کامل پر کنید؛
۱. یک فرم ثبت نام ایرانسل از فروشنده/ متصدی مرکز خدمات دریافت کنید؛ خرید شارژ ایرانسل
بدین‌وسیله به اطلاع می‌رساند، کلیه سیم‌کارت‌های اعتباری شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل که پس از خرید شارژ همراه اول فعال‌سازی، حداقل به مدت ۹۰ روز متوالی منتهی به ۳۰ آذر ۱۳۹۰ (مهر، آبان و آذر ۹۰) خاموش بوده و یا از آنها هیچ استفاده‌ای نشده باشد، در صورت عدم فعالیت تا پایان روز ۲۵ دی ۱۳۹۰، به حال تعلیق دائم درآمده و به مالکیت شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل بازگردانده می‌شود. تعلیق مذکور شامل شماره سیم کارت می‌باشد.

از خدمات ام تی ان ایرانسل بهره مند شوید: خرید شارژ همراه اول
خدمات مشترکین ام تی ان ایرانسل: خرید شارژ همراه اول
قوانین قطع خرید شارژ همراه اول خدمات اعتباری:

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد