خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل|خرید شارژ اینترنتی|خرید شارژ سیم کارت دوقلو

خرید شارژ ایرانسل



خرید شارژ ایرانسل
خرید شارژ همراه اول
سیم کارت دوقلو؛ روشی جدید برای دریافت سیم کارت هدیه ... خرید شارژ ایرانسل
فقط با وارد کردن شماره تلفن مشترک ایرانسل، مبلغ شارژ و بانک مورد نظر را انتخاب کنید تا به صفحه پرداخت هدایت شوید؛ در این مرحله لازم است شماره ١٦ رقمی کارت بانکی عضو خرید شارژ همراه اول شبکه شتاب خود، رمز عبور اینترنتی بانکی و همچنین شماره ٣ رقمی پشت کارت شتاب را وارد کرده و پرداخت خود را انجام دهید.
- سیم کارت هدیه دارای تاریخ خرید شارژ همراه اول انقضا بوده و مشترک می‌تواند در هر زمان با شماره‌گیری کد دستوری #۱*۱۲۱* از سیم کارت اصلی، از این تاریخ مطلع شود.
ابتکاری نوین جهت رفاه حال خرید شارژ ایرانسل شما مشتریان عزیز ایرانسل:


خرید شارژ ایرانسل
سیم‌کارت دوقلوی ایرانسل خرید شارژ همراه اول
خرید شارژ ایرانسل
خرید شارژ همراه اول
- جهت دریافت سیم کارت هدیه، نیازی به پرداخت هیچ هزینه‌ای نیست و این سیم‌کارت به خرید شارژ ایرانسل صورت رایگان همراه با سیم کارت اصلی خریداری شده توسط فروشنده به شما تحویل می‌گردد.
خرید شارژ ایرانسل

شایان ذکر است، تغییر در طرح ارائه سیم‌کارت هدیه، تغییری در قیمت سیم کارت‌های خرید شارژ ایرانسل ایرانسل ایجاد ننموده است.
نکات مهم: خرید شارژ همراه اول
خرید شارژ همراه اول
خرید شارژ همراه اول
فقط با وارد خرید شارژ همراه اول کردن شماره تلفن همراه تان، اعتبار مورد نظر خود را از طریق پرداخت اینترنتی و مستقیما از همین وب سایت دریافت کنید.
تنها یک کلیک تا شارژ مستقیم از وب سایت ایرانسل فاصله خرید شارژ همراه اول دارید...

- سیم کارت هدیه در خرید شارژ ایرانسل ابتدا فعال نمی‌باشد.

در صورت دریافت شارژ شگفت انگیز از طریق وب سایت ایرانسل، خرید شارژ همراه اول به جای ۲۰ %، از ۲۲ % شارژ شگفت انگیز بهره‌مند خواهید شد!
بدین ترتیب، از این پس با خرید هر سیم کارت ایرانسل، سیم کارت هدیه خرید شارژ همراه اول را نیز در همان بسته و به صورت همزمان دریافت خواهید نمود و دیگر نیازی نیست در انتظار دریافت آن از طریق پست باشید.
خرید شارژ ایرانسل
قیمت سیم کارت های ایرانسل با بهای تخفیفی به شرح جدول خرید شارژ ایرانسل زیر است:
خرید شارژ ایرانسل
بنابراین لازم است پس از فعال کردن سیم کارت اصلی ابتدا یک پیامک بدون متن به ۲۱۱۲ و سپس به ۲۱۱۵ ارسال گردد تا شماره سیم خرید شارژ همراه اول کارت هدیه از طریق پیامک برای مشترک فرستاده شود.
%۲۲ شارژ شگفت انگیز خرید شارژ همراه اول از طریق وب سایت ایرانسل!
بدین وسیله به اطلاع می‌رساند، در راستای ارائه خدمات ممتاز به شما مشتریان عزیز، خرید شارژ ایرانسل از این پس سیم‌کارت‌های ایرانسل به همراه سیم کارت هدیه در قالب یک بسته در اختیار شما قرار خواهد گرفت.


خرید شارژ ایرانسل
دریافت همزمان سیم کارت اصلی و هدیه! خرید شارژ ایرانسل
شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل، در گامی جدید جهت تسهیل دریافت اعتبار برای مشترکین سیم کارت های اعتباری، سرویس «خرید اعتبار از طریق وب سایت ایرانسل» را که پیش خرید شارژ ایرانسل از این وعده داده بود، راه اندازی کرد و هم اکنون تمامی شما مشترکین سیم کارت های اعتباری ایرانسل می‌توانید.
خرید شارژ همراه اول
این اقدام، در جهت تسهیل هر چه بیشتر روند سابق در خرید شارژ ایرانسل ارسال سیم کارت هدیه به شما مشتریان گرانقدر صورت پذیرفته است.

بدین ترتیب، مبلغ اعتبار درخواستی از حساب بانکی مشترک برداشت و به حساب شرکت ایرانسل واریز می گردد و اعتبار مورد نظر مشترک به سیم کارت خرید شارژ همراه اول وی افزوده خواهد شد.
با این روش، مبلغ مذکور به طور مستقیم از خرید شارژ ایرانسل حساب بانکی مشترک کسر شده و به اعتبار سیم کارت وی افزوده می‌شود.
دیگر لازم خرید شارژ ایرانسل نیست در انتظار بمانید!
سیم کارت اصلی و هدیه را همزمان و در یک بسته دریافت کنید... خرید شارژ همراه اول

خرید شارژ همراه اول

سیم‌کارت دوقلوی خرید شارژ همراه اول ایرانسل
خرید شارژ ایرانسل
- آن دسته از مشترکینی که پیش از اجرای این طرح، سیم کارت ایرانسل خریداری نمودند و هنوز سیم کارت هدیه خود را دریافت نکرده خرید شارژ همراه اول اند، طبق روال سابق از طریق شرکت پست سیم‌کارت هدیه خود را دریافت خواهند نمود.
به همراه روش‌های جدید خرید شارژ ایرانسل و بسیار ساده جهت فعال‌سازی سیم کارت هدیه
توجه:برای دریافت رمز ورود اینترنتی بانکی، می توانید با خرید شارژ ایرانسل بانک خود تماس بگیرید.
خرید شارژ همراه اول
این تجربه خرید شارژ ایرانسل نو را از دست ندهید!
- در زمان خرید، هر دو سیم کارت اصلی و هدیه در خرید شارژ ایرانسل یک بسته در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد