خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل

برای ورود خرید شارژ همراه اول به پورتال کنترل حساب اینترنتی (e-Care) کافیست...
• برای دریافت آخرین لیست محصولات پیشخوان، حرف F را در یک خرید شارژ همراه اول پیامک (رایگان) به ۸۴۹۴ ارسال نمایید.
۸. خدمات بانکداری همراه ایرانسل (شماره گیری #۷۲۴* یا خرید شارژ همراه اول #۷۲۰*)
• شما مشترکین ایرانسل که خرید شارژ همراه اول دارای گوشی‌های نسل جدید بوده ولی پیشتر یکی از سیم‌کارت‌های معمولی ایرانسل را خریداری نموده‌اید نیز می‌توانید از طریق مراجعه به مراکز خدمات ایرانسل و یا یکی از فروشندگان مجاز این شرکت،
%۲۲ شارژ شگفت انگیز از طریق وب سایت ایرانسل خرید شارژ همراه اول
شرکت ایرانسل «میکروسیم»های ویژه خود را در اندازه کوچک و سازگار با گوشی‌ها و ابزارهای نسل جدیدی همچون خرید شارژ ایرانسل iPad


در هر یک از ۹ روش فوق شما می‌توانید مبلغ شارژ مورد نظر خود را از میان مبالغ ۱۰، ۲۰، ۵۰، ۱۰۰ و ۲۰۰ هزار ریالی انتخاب کنید. سپس با دریافت شماره رمز و خرید شارژ ایرانسل شماره‌گیری آن به صورت زیر، علاوه بر شارژ سیم‌کارت خود، می‌توانید از ۲% اعتبار رایگان نیز استفاده کنید:
با این روش، مبلغ مذکور به طور مستقیم از حساب بانکی شما کسر شده و به خرید شارژ ایرانسل اعتبار سیم‌کارت‌تان افزوده می‌شود.
• اگر مایل باشید میکروسیم خریداری شده، توسط شرکت پست به شما تحویل گردد، مبلغ ۴۰.۰۰۰ ریال بابت هزینه پستی به قیمت خرید شارژ همراه اول میکروسیم اضافه خواهد شد.

فروشندگان مجاز خرید شارژ همراه اول ایرانسل
میکروسیم های ایرانسل خرید شارژ همراه اول
از طریق خرید شارژ ایرانسل پیامک
۲. دستگاه‌های خرید شارژ ایرانسل خودپرداز (ATM)ه
%۲ اعتبار رایگان با استفاده خرید شارژ ایرانسل از ۹ روش شارژ رمزدار و شارژ الکترونیکی
در صورتی که از قبل ثبت نام نکرده اید، یک پیامک بدون خرید شارژ ایرانسل متن از خط خود به شماره ١٣٠ ارسال و یا از خط خود با شماره ۷۰۰ (مرکز خدمات مشترکین ایرانسل) تماس حاصل کرده و رمز ورود اختصاصی کنترل حساب اینترنتی خود را دریافت کنید.

،iPhone و ... در دسترس شما کاربران عزیز و علاقه‌مندان فناوری‌های جدید قرار داده است و شما می‌توانید از روش‌های زیر این محصول را تهیه خرید شارژ همراه اول کنید:
بدین ترتیب بعد از پرداخت اینترنتی، اعتبار خود را خرید شارژ همراه اول مستقیماً بر حسب میزان شارژ و به همراه ۲% اعتبار رایگان مکالمه و پیامک دریافت می‌کنید.
سپس می‌توانید خرید شارژ ایرانسل با ارسال یک پیامک بدون متن به ۵۴۵۵ خلاصه صورت‌حساب قبلی را در یک پیامک دریافت کنید.
خرید شارژ ایرانسل
توجه: خرید شارژ ایرانسل
خرید شارژ همراه اول در این روش، بعد از انتخاب نوع شارژ و بانک مورد نظر، به درگاه پرداخت،
شما با انتخاب «خرید اعتبار از طریق وب سایت»، مستقیما خرید شارژ ایرانسل به پورتال این سرویس هدایت می‌شوید.
برای تغییر نوع سیم‌کارت خود درخواست داده و سیم کارت خرید شارژ همراه اول جدید تهیه نمایید.

خرید شارژ همراه اول
• کلیه پیامک‌های ارسالی به ۸۴۹۴ رایگان خرید شارژ ایرانسل است.


خرید شارژ همراه اول
خرید شارژ همراه اول
خرید شارژ همراه اول
بدین منظور لازم است تا مشترکین دائمی، پس از ورود به پورتال کنترل حساب اینترنتی (e-Care) خرید شارژ همراه اول در وب سایت ایرانسل،
۵. باجه‌های خدمات بانکداری الکترونیکی (Web خرید شارژ ایرانسل Kiosk)ه
برای دریافت صورت‌حساب خرید شارژ همراه اول تلفن همراه خود اینجا کلیک کنید!

مراکز خدمات ایرانسل خرید شارژ ایرانسل

شماره تلفن‌همراه شماره خرید شارژ همراه اول سریال سیم‌کارت شماره مدرک شناسایی

خرید شارژ همراه اول
در صورتی که از خرید شارژ ایرانسل قبل ثبت نام کرده اید، نام کاربری (شماره تلفن) و رمز ورود و شماره سریال سیم کارت (KIT number) را وارد کرده و به پورتال وارد شوید.
۲۲% شارژ شگفت انگیز دریافت خواهید کرد. شما همچنین می‌توانید از کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب خرید شارژ همراه اول برای دریافت شارژ از طریق وب سایت ایرانسل استفاده کنید.
دریافت اعتبار از طریق وب سایت ایرانسل خرید شارژ ایرانسل به همراه ۲% اعتبار رایگان
به طور مثال اگر با انتخاب «خرید اعتبار از طریق وب سایت»، مبلغ ۱۰۰ هزار ریال شارژ دریافت کنید، خرید شارژ ایرانسل ۲% از این مبلغ که معادل ٢ هزار ریال است، به صورت رایگان به اعتبار شما افزوده می‌گردد.
خرید شارژ ایرانسل توجه:
در ادامه روند ارائه سرویس‌های متنوع و کاربردهای جدید و جذاب خرید شارژ ایرانسل تلفن همراه، کوشیده‌ایم تا همگام با آخرین فناوری روز دنیا، یک سرویس جدید را در اختیار شما مشترکین عزیز قرار دهیم.
شارژ شگفت انگیز دریافت کنید، به جای ۲۰% شارژ شگفت انگیز که از طریق وارد کردن کد دستوری درج شده بر روی خرید شارژ ایرانسل کارت شارژ دریافت می‌کردید،

خرید شارژ ایرانسل
۱. وب سایت خرید شارژ ایرانسل www.irancell.ir
لطفا توجه داشته باشید خرید شارژ همراه اول که برای دریافت صورت‌حساب کلی، نیازی به وارد کردن کدملی نیست.
مشترکین دائمی ایرانسل از این پس می‌توانند هر زمان که مایل باشند، صورت‌حساب سیم‌کارت خود را از طریق وب سایت ایرانسل، پورتال کنترل خرید شارژ همراه اول حساب اینترنتی و یا پیامک مشاهده کنند.

(در صورتی که این تنظیمات را دریافت ننموده و یا فعال نکرده‌اید، کد دستوری #۵*۳*۱۳۰* خرید شارژ ایرانسل را از خط ایرانسل خود شماره‌گیری کنید.)
روش‌های دریافت شارژ خرید شارژ همراه اول رمزدار:
• برای دریافت راهنمای سرویس پیشخوان، در هر زمان R را (به خرید شارژ ایرانسل رایگان) به ۸۴۹۴ ارسال کنید.
در طول جشنواره زمستان ۹۰ ایرانسل، شما مشترکین اعتباری که سیم کارت خرید شارژ همراه اول خود را با استفاده از روش‌های زیر شارژ نمایید، ۲% اعتبار رایگان دریافت خواهید کرد.
یادآور می‌شود، خرید شارژ ایرانسل با دریافت شارژ از طریق «شارژ الکترونیکی» (e-Charge) می‌توانید از ۲% اعتبار رایگان نیز برخوردار شوید.
در صورتی که با کلیک بر گزینه «شارژ شگفت انگیز از طریق وب سایت ایرانسل» و ادامه دستورالعمل‌های خرید شارژ ایرانسل ذکر شده،
برای اشتراک، کد محصول را به ۸۴۹۴ ارسال کنید و برای لغو اشتراک یک محصول خاص، حرف "L" را با رعایت یک فاصله به همراه کد محصول، به خرید شارژ همراه اول ۸۴۹۴ ارسال نمایید. به عنوان مثال، برای اشتراک محصولی با کد ۱۲۳۴، عبارت ۱۲۳۴ و برای لغو اشتراک، عبارت ۱۲۳۴ L را به ۸۴۹۴ ارسال کنید.

توجه: شماره سریال سیم کارت، خرید شارژ همراه اول پشت سیم کارت و همچنین بر روی قاب سیم کارت در سمت راست پایین، زیر علامت بارکد ذکر شده است.
برای انصراف از این سرویس نیز می‌توانید یک پیامک خرید شارژ همراه اول بدون متن به ۵۴۵۸ بفرستید.

خرید شارژ همراه اول
• اشتراک هیچ‌یک از محصولات دارای تاریخ انقضاء نبوده و خرید شارژ ایرانسل تا قبل از ارسال دستور لغو اشتراک، نسخه‌های منتشر شده برای شما ارسال خواهد شد.

از خرید شارژ ایرانسل طریق وب سایت ایرانسل
وب سایت خرید شارژ همراه اول ایرانسل
۴. خرید شارژ ایرانسل وب سایت بانک‌های طرف قرارداد
• پس از خرید شارژ ایرانسل اشتراک، هزینه هر نسخه ارسال شده محصول، به صورت جداگانه در حساب شما منظور خواهد شد.
خرید شارژ همراه اول
خرید شارژ همراه اول
نسل جدید خرید شارژ ایرانسل سیم کارت
برای تسریع روند دریافت صورت‌حساب، می توانید اطلاعات مورد نیاز را پیشتر آماده داشته باشید؛ خرید شارژ همراه اول این اطلاعات عبارتند از:

۳. پایانه‌های خرید شارژ همراه اول فروش (POS)ه
خرید شارژ همراه اول
خرید شارژ ایرانسل
لطفا توجه داشته خرید شارژ همراه اول باشید که شماره تلفن همراه، به صورت خودکار توسط سیستم انتخاب خواهد شد.
محتوای ارسالی علاوه بر متن، با تصاویر و لوگوی سایت و یا روزنامه مورد نظرتان در همان خرید شارژ ایرانسل روز همراه خواهد بود.
• پس از خرید شارژ ایرانسل اشتراک هر محصول، آخرین نسخه منتشر شده آن برای شما ارسال می‌گردد.


خرید شارژ ایرانسل
از این پس برای اطلاع از آخرین تحولات سیاسی، بین المللی، اجتماعی، اقتصادی، ورزشی خرید شارژ همراه اول و ... نیاز به خرید روزنامه و یا مراجعه به اینترنت نداشته و می‌توانید از طریق ویترین ایرانسل، با تلفن همراه خود در جریان خلاصه تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌های روزنامه‌ها و سایت‌های خبری قرار بگیرید.
۹. خرید پیامکی شارژ ( ارسال خرید شارژ ایرانسل پیامک به ۷۲۲۲ )
برای استفاده از این روش کافیست به سیستم خرید شارژ ایرانسل درخواست صورت‌حساب وارد شده و نوع صورت‌حساب مورد نظر خود را از میان گزینه‌های موجود، شامل آخرین صورت‌حساب، صورت‌حساب کلی و صورت‌حساب فوری انتخاب نمایید.
• تنها در صورتی قادر به استفاده از این محصول خواهید بود که تنظیمات پیام چندرسانه‌ای (MMS) خود را فعال کرده خرید شارژ همراه اول باشید.


خرید شارژ همراه اول
به عبارت دیگر شما با خرید شارژ ایرانسل این سرویس، از «روزنامه همراه» برخوردار شده و می‌توانید به جای ورق زدن روزنامه، خلاصه آن را روی صفحه تلفن همراه خود بخوانید.
به طور مثال اگر با یکی از این روش‌ها، مبلغ ۲۰۰ هزار ریال شارژ دریافت کنید، ۲% از این مبلغ که معادل ۴ هزار ریال است، به عنوان اعتبار رایگان به خرید شارژ همراه اول حساب شما افزوده می‌شود.
خرید شارژ همراه اول

آن دسته از شما مشترکین ایرانسل که در نظر دارید خرید شارژ ایرانسل نسبت به تغییر مالکیت سیم‌کارت خود اقدام نمایید و یا تمایل دارید صورت‌حساب خود را تا تاریخ همان روز دریافت نمایید می‌توانید از گزینه «صورت‌حساب فوری» استفاده کنید.
هدایت شده و در این مرحله شماره ۱۶ رقمی کارت بانکی عضو شبکه شتاب خود خرید شارژ ایرانسل را به همراه رمز عبور اینترنتی بانکی و نیز شماره ۳ رقمی پشت کارت شتاب را وارد کرده و پرداخت خود را انجام دهید.
خرید شارژ همراه اول
خرید شارژ ایرانسل
تمامی شما مشترکین اعتباری ایرانسل می‌توانید با کلیک بر گزینه «خرید اعتبار از طریق وب‌سایت»، اعتبار مورد نظر خود خرید شارژ همراه اول را دریافت نمایید.
۷. نرم افزار همراه بانک خرید شارژ ایرانسل
از طریق خرید شارژ همراه اول پورتال کنترل حساب اینترنتی (e-Care)
قیمت انواع خرید شارژ همراه اول این سیم کارت‌های نسل جدید به شرح زیر می‌باشد:
خرید شارژ همراه اول
به لینک کنترل حساب اینترنتی (e-Care) در خرید شارژ ایرانسل صفحه نخست وب سایت ایرانسل مراجعه کنید.
به صفحه «صورت‌حساب اینترنتی» مراجعه نموده و سپس از طریق گزینه‌های موجود، به مشاهده خرید شارژ ایرانسل «خلاصه صورت‌حساب»،» صورت‌حساب تفکیکی» و «صورت‌حساب دوره‌های یافت نشده در سیستم» بپردازند.
خبر، خرید شارژ ایرانسل گزارش، تحلیل ...همیشه همراه شما!
پیشخوان ایرانسل خرید شارژ همراه اول
مشاهده صورت‌حساب از طریق پیامک خرید شارژ ایرانسل و اینترنت و پرداخت صورت‌حساب از طریق اینترنت به همراه ۲% تخفیف! (ویژه مشترکین دائمی)
۶. شارژ الکترونیکی (e-Charge) از فروشندگان خرید شارژ ایرانسل مجاز
خرید شارژ همراه اول
خرید شارژ همراه اول
در این روش، شما مشترکین خرید شارژ همراه اول دائمی ایرانسل می‌توانید جهت استفاده از سرویس «دریافت صورت‌حساب با پیامک» یک پیامک بدون متن به ۵۴۵۹ بفرستید.
با توجه به اینکه استفاده خرید شارژ همراه اول از نسل جدید گوشی‌های تلفن همراه مستلزم دارا بودن سیم‌کارت‌های مناسب این دستگاه‌ها در سایز کوچکتر است،
خرید شارژ ایرانسل

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد