خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل

شارژ شگفت انگیز ایرانسل

• مشترکینی که به صورت مداوم از شارژ شگفت انگیز استفاده می کنند، حداکثر تا ۹۰ روز امکان دارند خرید شارژ ایرانسل شارژ را تمدید نمایند
در این نقاط خرید شارژ ایرانسل

• برای اطلاع از میزان اعتبار خود، #۱*۱۴۰* را شماره‌گیری کنید. خرید شارژ همراه اول
بر اساس این سرویس، در صورتی که شرکت ایرانسل خرید شارژ همراه اول منطقه ای را به عنوان منطقه دریافت «نما شارژ»، تعیین کند، شما می‌توانید با حضور در آن شعاع جغرافیایی اعلام شده، از ۲۵% شارژ رایگان برخوردار شوید.
• دوره سوم (۱ تا ۲۹ اسفند ماه): در مراکز خرید سراسر کشور به مناسبت استقبال از خرید شارژ ایرانسل نوروز.
توجه: بانک‌های طرف قرارداد ایرانسل که هم اکنون خدمات شارژ به مشترکین ایرانسل ارائه می‌دهند عبارتند از: بانک اقتصاد نوین، بانک پارسیان، بانک پاسارگاد، پست بانک، بانک تجارت، بانک سامان، بانک سرمایه، بانک صادرات ایران، خرید شارژ ایرانسل بانک کشاورزی، بانک مسکن، بانک ملت و بانک ملی ایران.



برای استفاده از این سرویس کافیست رمز کارت شارژ خریداری شده را در کد دستوری زیر وارد کنید و سپس کلید YES/OK خرید شارژ همراه اول را فشار دهید:
روش خرید شارژ همراه اول استفاده از «نما شارژ»:

• این شارژ رایگان ۲۵ درصدی تنها در یک بازه زمانی مشخص مشابه شارژ شگفت انگیز قابل استفاده خواهد خرید شارژ ایرانسل بود.

شما مشترکین اعتباری ایرانسل می‌توانید خرید شارژ همراه اول با استفاده از سرویس آشنای «شارژ شگفت انگیز» و در فاصله زمانی ۱ دی تا ۲۹ اسفند ۹۰ در یک مدت زمانی معین، بیش از میزان شارژ خریداری شده، مکالمه کرده و یا پیامک و پیام چندرسانه ای ارسال کنید.

۴. وب خرید شارژ همراه اول سایت بانک‌های طرف قرارداد
خرید شارژ ایرانسل
در صورتی که با کلیک بر گزینه «شارژ شگفت انگیز از طریق وب سایت ایرانسل» و خرید شارژ همراه اول ادامه دستورالعمل‌های ذکر شده، شارژ شگفت انگیز دریافت کنید، به جای ۲۰% شارژ شگفت انگیز که از طریق وارد کردن کد دستوری درج شده بر روی کارت شارژ دریافت می‌کردید، ۲۲% شارژ شگفت انگیز دریافت خواهید کرد.
در این روش، بعد از انتخاب نوع شارژ و خرید شارژ ایرانسل بانک مورد نظر، به درگاه پرداخت، هدایت شده و در این مرحله شماره ۱۶ رقمی کارت بانکی عضو شبکه شتاب خود را به همراه رمز عبور اینترنتی بانکی و نیز شماره ۳ رقمی پشت کارت شتاب را وارد کرده و پرداخت خود را انجام دهید.
خرید شارژ همراه اول
خرید شارژ ایرانسل
«نما شارژ»: شارژ ۲۵ درصدی مبتنی بر موقعیت خرید شارژ همراه اول (جدید)
خرید شارژ ایرانسل
۳. خرید شارژ همراه اول پایانه‌های فروش (POS)ه
۹. خرید شارژ ایرانسل خرید پیامکی شارژ ( ارسال پیامک به ۷۲۲۲ )
۷. خرید شارژ ایرانسل نرم افزار همراه بانک

• شما می توانید با استفاده از شارژ شگفت انگیز مکالمه کرده و یا تعداد زیادی پیامک خرید شارژ ایرانسل و پیام چندرسانه‌ای ارسال کنید و یا از اینترنت همراه استفاده نمایید همچنین می توانید از محصولات جذاب ویترین و آهنگ پیشواز هم استفاده کنید.
%۲۵ شارژ خرید شارژ همراه اول بیشتر
خرید شارژ همراه اول
نحوه فعال‌سازی «شارژ شگفت انگیز» خرید شارژ همراه اول
در طول جشنواره زمستان ۹۰ ایرانسل، شما مشترکین اعتباری که سیم کارت خود را با استفاده از روش‌های زیر خرید شارژ ایرانسل شارژ نمایید، ۲% اعتبار رایگان دریافت خواهید کرد. به طور مثال اگر با یکی از این روش‌ها، مبلغ ۲۰۰ هزار ریال شارژ دریافت کنید، ۲% از این مبلغ که معادل ۴ هزار ریال است، به عنوان اعتبار رایگان به حساب شما افزوده می‌شود.
۸. خدمات بانکداری همراه ایرانسل (شماره گیری #۷۲۴* یا #۷۲۰*) خرید شارژ ایرانسل
• دوره اول (۱ تا ۳۰ دی ماه): خرید شارژ ایرانسل در بیش از ۳۵ مکان مذهبی، مسجد جامع و حیسینیه و همچنین ۱۶ ورزشگاه در سراسر کشور؛
در هر یک از ۹ روش فوق شما می‌توانید خرید شارژ همراه اول مبلغ شارژ مورد نظر خود را از میان مبالغ ۱۰، ۲۰، ۵۰، ۱۰۰ و ۲۰۰ هزار ریالی انتخاب کنید. سپس با دریافت شماره رمز و شماره‌گیری آن به صورت زیر، علاوه بر شارژ سیم‌کارت خود، می‌توانید از ۲% اعتبار رایگان نیز استفاده کنید:

خرید شارژ ایرانسل
• طرح تشویقی شارژ شگفت انگیز از ۱دی آغاز و تا پایان جشنواره زمستان خرید شارژ ایرانسل ۹۰ ارائه می‌شود.
جهت فعال‌سازی کافیست به جای کد درج شده روی کارت شارژ، کد «شارژ شگفت انگیز» را خرید شارژ همراه اول شماره‌گیری کنید.
شما همچنین می‌توانید از کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب برای خرید شارژ همراه اول دریافت شارژ از طریق وب سایت ایرانسل استفاده کنید.
• تاریخ های مربوط به خرید شارژ ایرانسل دوره بهمن و اسفند نیز متعاقبا اعلام خواهد شد.
%۲۲ شارژ خرید شارژ همراه اول شگفت انگیز از طریق وب سایت ایرانسل
۲ اعتبار رایگان با استفاده خرید شارژ ایرانسل از ۹ روش شارژ رمزدار و شارژ الکترونیکی
روش‌های دریافت شارژ خرید شارژ ایرانسل رمزدار:
خرید شارژ ایرانسل
• دوره دوم خرید شارژ ایرانسل (۱ تا ۳۰ بهمن ماه): در اماکن فرهنگی، هنری و سینماها همزمان با برگزاری جشنواره‌های هنری تئاتر، موسیقی و سینمای فجر؛






خرید شارژ ایرانسل
خرید شارژ همراه اول
برای خرید شارژ همراه اول مشاهده جدول در سایز بزرگتر روی آن کلیک کنید.


۱۱ تا خرید شارژ ایرانسل ۱۳ دی ماه
خرید شارژ ایرانسل

توجه: خرید شارژ همراه اول
خرید شارژ همراه اول

در ادامه روند ارائه سرویس‌های جذاب مبتنی بر مکان از سوی ایرانسل نظیر «نمای دوستان»، «نمای خانواده» و غیره، از این پس شما مشترکین ایرانسل می‌توانید از یک سرویس هوشمند دیگر، خرید شارژ همراه اول این بار در زمینه شارژ سیم‌کارت برخوردار شوید...
۵. باجه‌های خدمات بانکداری الکترونیکی خرید شارژ همراه اول (Web Kiosk)ه

همچنین با دریافت شارژ الکترونیکی (e-Charge)، از طریق مراجعه به فروشندگان مجاز ایرانسل، از ۲% شارژ بیشتر برخوردار شوید. در این روش، نیازی خرید شارژ ایرانسل به وارد کردن رمز نبوده و همچنین می‌توانید سیم کارت خود را تا هر میزان که بخواهید شارژ کنید.
همان‌گونه که می‌دانید، با استفاده از کد دستوری ویژه شارژ شگفت انگیز می‌توانید با خرید کارت شارژ به مبالغ ۲۰،۱۰، ۵۰، ۱۰۰ و ۲۰۰ هزار ریال و وارد کردن رمز کارت خریداری شده، به ترتیب معادل ۱۱.۵۳۸، ۲۳.۰۷۷، ۵۷.۶۹۲ ، ۱۱۵.۳۸۵ و ۲۳۰.۷۶۹ ریال شارژ دریافت خرید شارژ همراه اول نمایید.

خرید شارژ همراه اول
خرید شارژ ایرانسل
خرید شارژ همراه اول
۶. شارژ الکترونیکی (e-Charge) از فروشندگان خرید شارژ همراه اول مجاز
توجه: خرید شارژ همراه اول
برای مثال، می‌توانید پس از دریافت رمز ۱۶ رقمی خود برای شارژ ۱۰,۰۰۰ ریالی، به جای شماره‌گیری کد دستوری همیشگی، که سیم کارت شما را معادل ۱۰,۰۰۰ ریال شارژ می‌کند، خرید شارژ همراه اول همان شماره رمز ۱۶ رقمی را با کد دستوری ویژه «شارژ شگفت‌انگیز» شماره‌گیری نمایید، تا سیم کارت شما ۱۲,۰۰۰ ریال شارژ شود. بدین ترتیب، ۱۰,۰۰۰ ریال شارژ معمول، شامل تماس‌های داخل و خارج از شبکه ایرانسل بوده اما ۲۰۰۰ ریال شارژ اضافه شده، تنها برای تماس‌های داخل شبکه خواهد بود.
با خرید شارژ ایرانسل استفاده از این سرویس که به سادگی و از طریق شماره گیری کدهای دستوری فعال می‌شود، قابلیت افزایش اعتبار متناسب با موقعیت مکانی مشترکین فراهم شده و شما می‌توانید پیشنهادهای تشویقی و تخفیفی متنوع و جذاب را در قالب شارژ شگفت انگیز و طرح های نوین به صورت منطقه‌ای دریافت کنید.

شارژ شگفت انگیز ایرانسل ... خرید شارژ همراه اول ویژه مشترکین اعتباری
۱. وب خرید شارژ همراه اول سایت www.irancell.ir

• برای اطلاع از میزان خرید شارژ ایرانسل اعتبار خود، #۱*۱۴۰* را شماره‌گیری کنید.
ایرانسل، امکان دریافت ۲۵% شارژ رایگان ویژه سرویس «نما شارژ» را تا پایان زمستان در قالب چند دوره و در مناسبت‌های ویژه به خرید شارژ ایرانسل مشترکین خود عرضه خواهد کرد:
۲. خرید شارژ ایرانسل دستگاه‌های خودپرداز (ATM)ه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد