خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل

خرید اینترنتی شارژ همراه اول|خرید کارت شارژ |خرید آنلاین شارژ

GPRS در واقع روش نوینی برای ارسال داده ها از طریق تلفن خرید شارژ همراه اول همراه است. با استفاده از GPRS:
خرید شارژ ایرانسل با قابلیت GPRS تلفن همراهتان می توانید 24 ساعته به اینترنت متصل باشید.

نحوه دسترسی به اینترنت خرید شارژ همراه اول
۲- ارسال خرید شارژ ایرانسل پیامک:
پس از دریافت پیام کوتاه حاوی تنظیمات، آنرا باز و در گوشی ذخیره خرید شارژ همراه اول (save) نمایید تا تنظیمات GPRS به گوشی منتقل شود.
درهنگام حرکت و رفت و آمد، بدون هیچ زحمتی می توانید به شبکه جهانی اینترنت متصل خرید شارژ همراه اول باشید.
هزینه خرید شارژ همراه اول منطقی
نمای دوستان خرید شارژ همراه اول
به کمک این سرویس می توان در هر ساعت از شبانه روز از موقعیت مکانی اعضای خانواده آگاه شد. به عنوان مثال والدین می‌توانند در خرید شارژ ایرانسل هر لحظه موقعیت فرزندان خود را تشخیص دهند و با اطمینان خاطر، از وضعیت کودکان خود آگاه شوند و یا موقعیت مکانی سالمندان را معین نمایند.


• رمز ورود را خرید شارژ همراه اول نیز می‌توانید با ارسال یک پیامک بدون متن از خط ایرانسل خود به شماره ۱۳۰ دریافت نمایید.
• نام کاربر، خرید شارژ همراه اول شماره تلفن ایرانسل شما است.
• دوستان خود خرید شارژ همراه اول را رهگیری کنید. بدین ترتیب که با انتخاب دوستان خود، مسیر حرکت آنها را بر روی نقشه هر چند دقیقه یکبار مشاهده کنید؛
صرفاً مجبورید در صفحه کمی بالا و پایین بروید تا کل صفحه را مشاهده خرید شارژ همراه اول کنید.
سرعت خرید شارژ همراه اول و راحتی اینترنت
خرید شارژ ایرانسل
بطور کلی حجم داده ها براساس بایت سنجیده می شود. همانطور که می دانید، حدوداً به هر 1000 بایت یک کیلوبایت (KB) و به هر 1000 کیلوبایت یک مگابایت خرید شارژ ایرانسل (MB) می گویند.
حتی برای مرور آن دسته از خرید شارژ ایرانسل وب سایت هایی که نسخه ویژه PDA ندارند نیز مشکلی وجود نخواهد داشت.
خرید شارژ همراه اول
همین! شما برای متصل ماندن به خرید شارژ همراه اول شبکه جهانی هزینه ای نمی پردازید. این منصفانه است زیرا شما فقط پول آنچه را مصرف می کنید می پردازید.
درصورتیکه پیام کوتاه حاوی تنظیمات را دریافت و یا ذخیره نکرده اید، می توانید با شماره گیری این اطلاعات خرید شارژ ایرانسل را دریافت نمایید.



همیشه آنلاین هستید! خرید شارژ ایرانسل
صرفاًٌ زمانی هزینه به حساب شما منظور می خرید شارژ همراه اول شود که داده ای ارسال و یا دریافت کرده باشید.

ثبت نام و فعال سازی خرید شارژ همراه اول

بطور دائمی به اینترنت متصل هستید و صرفاً برای ارسال و دریافت اطلاعات خرید شارژ همراه اول هزینه می پردازید.
این خرید شارژ همراه اول مرورگر (browser) در اغلب گوشی ها با علامت "کره زمین" نشان داده شده است.


آشنایی با GPRS خرید شارژ همراه اول


پس از اینکه از تنظیمات گوشی خود مطمئن شدید و علامت اتصال به شبکه GPRS (یک علامت G یا یک مثلث برعکس در کنار علامت آنتن) بر روی صفحه تلفن همراه شما ظاهر شد، خرید شارژ همراه اول می توانید با انتخاب مرورگر (WAP/ Web browser) در منوی گوشی خود و سپس وارد کردن آدرس اینترنتی (URL) به شبکه جهانی اینترنت دسترسی پیدا کنید.
نمای دوستان دارای قابلیت‌های پیشرفته تری از خرید شارژ ایرانسل جمله راه اندازی «گروه»،«انجمن»، «رهگیری دوستان» و «پرچین مجازی» می باشد.
ایرانسل تنظیمات GPRS را از طریق پیام کوتاه (SMS) برای مشترکیــن ارسـال می نماید. خرید شارژ ایرانسل
همان‌طور که می‌دانید، با استفاده از این سرویس می‌توانید موقعیت جغرافیایی دوستان‌تان را معین نموده و یا محل خود را خرید شارژ ایرانسل به آنها اطلاع دهید و نیز از دیگر امکانات جذاب و مفید این خدمات استفاده کنید.
خرید شارژ همراه اول
برای آنکه تنظیمات این سرویس به گوشی خرید شارژ ایرانسل شما منتقل شود، باید اطلاعات ارسال شده را در تلفن همراهتان ذخیره (save) کنید.
پس از راه اندازی موفقیت آمیز سرویس «نما» (نقشه مجازی ایرانسل) در شهرهای تهران، کرج، تبریز، خرید شارژ ایرانسل اصفهان، شیراز و مشهد و استقبال شما مشترکین عزیز از سرویس «نمای دوستان»، در جشنواره زمستان ۹۰، سرویس جدید «نمای خانواده» و سرویس «نمای دوستان»، با قابلیت‌های جدیدی همچون «رهگیری دوستان» و «پرچین مجازی» در اختیار شما قرار گرفته است.
۳- استفاده از کد خرید شارژ همراه اول دستوری:
خرید شارژ همراه اول




شما می توانید از طریق لپ تاپ، رایانه دستی (PDA) یا مرورگر WAP روی گوشی خود در کمترین زمان به اینترنت متصل شوید. خرید شارژ ایرانسل

WAP 1.0 Proxy : گوشی هایی که از نسخه WAP 1.0 برای ارتباط با اینترنت استفاده خرید شارژ ایرانسل کرده و از نسخه WAP 2.0 پشتیبانی نمیکنند.


• محدوده ای را بر روی نقشه تعیین کرده و از سیستم بخواهید که هر زمان دوستانی که مشخصات آنان را ثبت کرده اید به شعاع آن محدوده نزدیک شدند، شما را خرید شارژ ایرانسل مطلع کند.

قابلیت های جدید سرویس نمای دوستان از طریق خرید شارژ همراه اول اینترنت:
با داشتن یک PDA و سرویس GPRS، جهان در دستان شماست. می خرید شارژ ایرانسل توانید ایمیل تان را چک کرده و گشتی در اینترنت بزنید.
توجه: خرید شارژ همراه اول

تنظیمات GPRS بطور خودکار در یک پیام کوتاه (SMS) برای شما خرید شارژ ایرانسل ارسال می شود.\
WAP 2.0 Proxy : گوشی هایی که از نسخه خرید شارژ ایرانسل WAP 2.0 برای ارتباط با اینترنت استفاده کرده و از نسخه WAP 1.0 پشتیبانی نمیکنند.
مشترکین گرامی، خرید شارژ همراه اول
برای اطلاع از فهرست قیمت‌ها، یک پیامک خرید شارژ همراه اول خالی به ۸۹۱۴ بفرستید.
نمای خانواده خرید شارژ ایرانسل

نما (نقشه مجازی ایرانسل) به همراه قابلیت خرید شارژ ایرانسل های جدید

پس از ثبت‌نام، پیامکی حاوی رمز عبور برای شما ارسال خرید شارژ همراه اول می‌شود.
اگر از دیتا کارت (PCMCIA) برای اتصال لپ تاپ خود استفاده می کنید، هنگام نصب کارت یا تنظیم اتصال به خرید شارژ ایرانسل شبکه این اطلاعات را وارد کنید (*اسامی اطلاعات زیر ممکن است برای مدل های مختلف کارت متفاوت باشد):

توجه: در خرید شارژ همراه اول صورت استفاده از سرویس «نمای خانواده»، تنها والدین امکان خواهند داشت که موقعیت فرزندان‌شان را مکان‌یابی کنند.


در جشنواره زمستان ۹۰ ایرانسل شما مشترکینی که از خدمات نمای دوستان خرید شارژ همراه اول استفاده می‌کنید، قادر خواهید بود از قابلیت‌های جدید این سرویس برخوردار شوید.

اینترنت همه جا، همه خرید شارژ همراه اول وقت
لطفاً به خاطر داشته باشید که کارکرد دیتای شما شامل کلیه اطلاعاتی خواهد بود که توسط خود خرید شارژ همراه اول شما یا به صورت خودکار از گوشی، رایانه دستی یا لپ تاپ شما ارسال و یا دریافت می گردد.
اطلاعات بر سرانگشتان شما جاریست! دیگر خرید شارژ همراه اول محدود به دفتر کار، میزتان یا رایانه تان نیستید.
(General Packet Radio Service) GPRS سرویسی است که از طریق آن شما خرید شارژ همراه اول همیشه و همه جا آنلاین بوده و می توانید از اینترنت استفاده نمایید.
تعرفه خرید شارژ همراه اول GPRS

همیشه اولین چیزی که روی گوشی شما ظاهر می شود، متن ها خرید شارژ ایرانسل و لینک های موجود در صفحه است تا سرعت شما برای دسترسی به داده های مورد نظرتان افزایش یابد.
برای مشاهده تعرفه GPRS اینجا خرید شارژ ایرانسل را کلیک کنید.
۱- خرید شارژ ایرانسل شبکه اینترنت:
امروزه رایانه های دستی به سرعت در حال فراگیر شدن هستند بطوریکه بسیاری از وب سایت ها نسخه هایی از صفحات خود را بطور ویژه برای کاربران PDA طراحی نموده اند تا صفحات بطور کامل با اندازه صفحه رایانه خرید شارژ همراه اول دستی شما سازگار باشند.
با اشتراک خدمات «نقشه مجازی ایرانسل» شما می‌توانید از هر محل یا حتی شهر دیگری از خرید شارژ همراه اول موقعیت دقیق فرزندان خود آگاه شوید.
خرید شارژ همراه اول

گوشی شما باید برای اتصال به شبکه GPRS مناسب باشد خرید شارژ همراه اول (برای اطلاع از این موضوع اینجا را کلیک کنید).
بنابراین نگران هزینه آنلاین بودن خود نباشید. خرید شارژ ایرانسل

شبکه GPRS ایرانسل از روز شنبه 5 اسفند 85 رسما افتتاح شده خرید شارژ ایرانسل است و ارسال تنظیمات GPRS برای مشتریان آغاز گردیده است.

خرید شارژ همراه اول
چگونه می توان خرید شارژ ایرانسل به GPRS متصل شد؟



• در این روش خرید شارژ ایرانسل می‌توانید از طریق لینک nama.irancell.ir در سرویس نمای دوستان، و از طریق namayekhanevadeh.irancell.ir در نمای خانواده ثبت نام کنید.


برای استفاده از امکانات مختلف سرویس «نمای دوستان» کد دستوری خرید شارژ همراه اول #۸۹۸* و برای «نمای خانواده» کد دستوری #۸۹۰* را از چپ به راست شماره‌گیری نموده و وارد منوی اصلی شوید.
خرید شارژ ایرانسل

اینترنت از آن خرید شارژ ایرانسل شماست!
برای ثبت نام و فعال‌سازی از طریق پیامک، طبق دستورالعمل ذکر شده خرید شارژ همراه اول در جدول زیر عمل کنید:
شما می‌توانید از طریق روش‌های زیر، خرید شارژ همراه اول برای استفاده از خدمات نقشه مجازی ایرانسل، ثبت نام کنید:
رایانه دستی (PDA) خرید شارژ ایرانسل و GPRS

شما به آسانی می توانید در هرلحظه هزینه خرید شارژ ایرانسل های خود را محاسبه کنید. کافی است تا تعداد بایت هایی که ارسال یا دریافت کرده اید را در تعرفه ضرب کنید.
این سرویس برای کلیه مشترکین ایرانسل (اعم از پیش پرداخت یا خرید شارژ همراه اول پرداخت ماهیانه) که گوشی با قابلیت GPRS دارند، موجود می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد