خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل همراه اول |خرید شارژ و شارژ اعتباری ایرانسل

نـکتـه: خرید شارژ ایرانسل توصیه می کنیم برای ثبت نام و اتصال هر چه سریعتر به شبکه، به یک فروشنده مجاز ایرانسل مراجعه فرمایید.
- هزینه نصب و راه اندازی مودم (با احتساب مالیات) خرید شارژ همراه اول ۸۳۲۰۰ ریال می باشد.

جدول قیمت طرح‌های خرید شارژ همراه اول تعرفه سه ماهه:
نسل خرید شارژ همراه اول جدید سیم کارت

به یاد داشته باشید که ثبت خرید شارژ ایرانسل نام برای سرویس وایمکس ایرانسل کاملا رایگان بوده و نیازی به پرداخت هیچ هزینه ای نیست.

پرداخت باید با در دست داشتن «شناسه پرداخت»، طبق اطلاعات بانکی روبرو صورت گیرد: بانک ملت به شماره حساب و یا بانک تجارت به شماره خرید شارژ همراه اول حساب ۲۱۰۴۴۷




• دانشگاه ها و مراکز آموزشی: دانشگاه ها، مدارس و مراکز آموزشی همواره به دنبال راه حلی برای تسهیل ارتباط با دانشجویان، دانش آموزان و والدین آنها بوده اند. پورتال «پیام‌کوتاه انبوه تجاری» به این مراکز امکان اطلاع رسانی جلسات، گزارشات و وضعیت تحصیلی و اعلانات ویژه نظیر محل کلاس‌ها، تعطیلی ها، کلاس‌های فوق برنامه و زمان امتحانات خرید شارژ ایرانسل را می دهد.
۴. درصورتیکه فرم ثبت نام خرید شارژ ایرانسل و کپی مدارک شما به ایرانسل ارسال نشود، درخواست شما در سیستم ثبت نخواهد شد؛ لذا خواهشمند است نسبت به ارسال مدارک خود به ایرانسل اطمینان حاصل فرمایید.
لطفاً از همخوانی و مطابقت مدرک ارائه خرید شارژ ایرانسل شده با اطلاعات موجود در فرم ثبت نام اطمینان حاصل فرمایید.

در همین راستا، «میکروسیم»های ویژه ایرانسل، در اندازه کوچک و سازگار با گوشی‌ها و ابزارهای نسل جدیدی همچون iPhone، iPad و ... به روش‌های زیر در دسترس شما کاربران عزیز و علاقه‌مندان فناوری‌های خرید شارژ ایرانسل جدید قرار گرفته است:


با توجه به اینکه استفاده از نسل جدید گوشی‌های تلفن همراه مستلزم دارا بودن سیم کارت‌های مناسب این دستگاه‌ها در سایز کوچکتر است، شرکت ایرانسل افتخار دارد این بار نیز با ارائه خدماتی برتر و متناسب با آخرین تکنولوژی‌های خرید شارژ همراه اول روز دنیا، شما مشترکین عزیز را همراهی نماید.

٣. خرید کارت شارژ و بارگذاری خرید شارژ همراه اول از طریق سیم کارت ایرانسل
بــرای اطــلاع از وضعــیت ثــبت نام خــود کافـیست کـد # ۵ * ۱۳۰ * را از ســیم کارت دائمــی و یا کد# ۵ * ۱۴۰ * را از سیم کارت اعتباری خود خرید شارژ همراه اول شماره گیری نمایید.
اطلاعات و مدارک مورد خرید شارژ ایرانسل نیاز:
مدرک مورد نیاز خرید شارژ همراه اول را به هنگام ثبت نام، به فروشنده مجاز ایرانسل ارائه دهید.
• ارسال نمابر خرید شارژ ایرانسل به شماره ۸۸۶۵۳۷۰۶


به یکی از فروشندگان مجاز خرید شارژ همراه اول منتخب ایرانسل مراجعه کنید؛


• پیش از اتمام دوره 3 ماهه مذکور، تغییر طرح تعرفه و انتخاب سایر گزینه‌ها امکان‌پذیر نمی‌باشد. خرید شارژ همراه اول
• کاتالوگ پیام کوتاه: بسیاری از شرکت ها به دنبال کانال خرید شارژ همراه اول ارتباطی دو طرفه برای اطلاع رسانی محصولات و خدمات، دریافت بازخورد و افزایش مشارکت مشتریان هستند. کاتالوگ پیام کوتاه راهکار ویژه ای است که امکان می دهد مشتری با ارسال پیامکی حاوی کد یا نام محصول اطلاعات مورد نیاز خود در مورد محصول (نظیر قیمت، ویژگی‌ها و زمان ارائه) را دریافت نماید.


شماره ۷۰۰۱ از خط ایرانسل خرید شارژ همراه اول


• تبلیغات: روند کنونی بازاریابی امروزه به سمت بازاریابی مستقیم و بدون واسطه پیش رفته است. شرکت ها در همین راستا به دنبال ارسال کوپن های تخفیف یا پیشنهاد های ویژه متناسب با سابقه مشتری، مشارکت در مناسبت ها، مثلاً ارسال پیام کوتاه تبریک تولد و سالگرد ازدواج، و ارسال پیام های کوتاه برای برنامه های وفاداری هدفمند خرید شارژ همراه اول هستند. در پاسخگویی به نیاز این شرکت ها و سازمان ها شرکت ایرانسل محصول «پیام کوتاه انبوه تجاری» خود را عرضه نموده است.


- در صورت تمایل به خرید شارژ ایرانسل تعویض سیم کارت عادی و تبدیل آن به میکروسیم، می‌توانید به مراکز خدمات یا فروشندگان مجاز ایرانسل مراجعه کرده و با پرداخت مبلغ ۳۰.۰۰۰ ریال سیم کارت خود را دریافت نمایید.

کاربردهای خرید شارژ ایرانسل ESMS در کسب و کارهای مختلف:
خرید شارژ ایرانسل
• اطلاع رسانی: سازمان ها و خرید شارژ ایرانسل ادارات متعدد برای ارسال دعوت نامه و یاد آوری جهت شرکت در جلسات، همایش ها و ...، یادآوری پرداخت قبوض، اطلاع رسانی مقررات، سیاست ها و تغییرات جدید و اطلاع رسانی رویدادهای ناگهانی می توانند از پورتال «پیام کوتاه انبوه تجاری» بهره گیرند.
برای خرید شارژ همراه اول ثبت نام سرویس وایمکس می‌توانید:
برای ثبت نام و دریافت این خدمات کافیست به یکی از خرید شارژ ایرانسل روش های زیر اقدام نمایید:



لطفا توجه داشته باشید که شماره تلفن همراه، به صورت خودکار خرید شارژ ایرانسل توسط سیستم انتخاب خواهد شد.

• استفاده از پورتال پیام‌کوتاه انبوه تجاری ایرانسل: از طریق اینترنت به پورتال ESMS متصل شوید، مشتریان مورد نظرتان را انتخاب کنید، زمان ارسال پیام های کوتاه را مشخص نمایید و پیامتان را برای هزاران نفر ارسال خرید شارژ ایرانسل کنید.

* کلیه قیمت‌های فوق خرید شارژ ایرانسل با احتساب ۴% مالیات بر ارزش افزوده می‌باشد.

پیام کوتاه انبوه تجاری، یکی از خدمات پیشرفته ایرانسل است که به شرکت ها و موسسات تجاری این امکان را می دهد که با تعریف معیارهای مختلف خرید شارژ همراه اول و متنوع، مشتریان و مخاطبان‌شان را طبقه بندی کرده و بنا به نیاز خود، در یک بازه‌ی زمانی مشخص برای هر گروه از مخاطبین پیام کوتاه ارسال و پاسخ های آنها را دریافت نمایند.
۳. اتباع خارجی می بایست به جای کارت ملی، گذرنامه خود را خرید شارژ ایرانسل ارائه کنند.
۳. فرم را به همراه کپی کارت خرید شارژ همراه اول ملی که شماره ایرانسل خود را روی آن نوشته اید، به فروشنده مجاز ایرانسل تحویل دهید.



ثـبـت نـام خرید شارژ همراه اول آسـان اسـت!


ایرانسل، همراه همیشگی خرید شارژ همراه اول شما!
این افراد می‌توانند برای تعویض شماره تلفن همراه اعلامی در خرید شارژ همراه اول پرونده وایمکس خود، به قسمت خدمات مشترکین در کنترل حساب اینترنتی مراجعه نمایند و با کلیک بر گزینه تغییر اطلاعات کاربر، شماره تلفن همراه خود را تغییر دهند.



قیمت انواع این سیم کارت‌های خرید شارژ ایرانسل نسل جدید به شرح زیر می‌باشد:



روش خرید شارژ ایرانسل های پرداخت هزینه اشتراک وایمکس ایرانسل:


توجه: خرید شارژ ایرانسل

• تقاضانامه رسمی جهت دریافت سرویس که حاوی سربرگ شرکت/ سازمان/ کسب و کار متقاضی و یا معرفی نامه نماینده شرکت/ سازمان/ کسب و کار به همراه آدرس/کد پستی ده رقمی باشد. خرید شارژ همراه اول
سیم کارتهای ایرانسل، چه دائمی، چه اعتباری و چه پیام رسان، نخستین و تنها سیـم کارتـهـای موجود در کـشور هستند که با ظرفیت ۶۴ کـیلو بایت عرضه شده و امکان ارائه سرویس های جدید و پیشرفته ای از جمله اینترنت همراه (GPRS)، پـیـام چـنـد رسـانـه ای (MMS)، شارژ الکترونیکی (e-Charge) و کنترل خرید شارژ ایرانسل حساب اینترنتی (e-Care) را دارا هستند.

خرید شارژ همراه اول


مزایای پورتال «پیام کوتاه انبوه تجاری» خرید شارژ ایرانسل
برای بارگذاری کارت شارژ لازم است وارد سیستم کنترل حساب اینترنتی (e-Care) خرید شارژ ایرانسل شوید و بر روی «حساب» کلیک نمایید و سپس به قسمت «شارژ مجدد» مراجعه کنید.
• هزینه های ذکر شده در جدول زیر برای یک دوره ی سه ماهه می باشد ولی هزینه خرید شارژ همراه اول اشتراک شما بر اساس تاریخ فعالسازی محاسبه می شود به این معنی که هزینه محاسبه شده برای شما شامل تعداد روزهای باقی مانده از روز فعالسازی تا پایان ماه اول به علاوه دو ماه می باشد. یعنی اگر کاربر در تاریخ ۲۰ ماه خرداد ثبت نام کند هزینه اشتراک معادل ۲ ماه و ۱۲ روز از وی اخذ می گردد و حساب وی تا پایان مرداد ماه فعال می باشد.
میـــکروسیم‌های ایرانسل خرید شارژ ایرانسل
تـوجـه: پیش از تکمیل ثبت نام و وارد شدن مشخصات مالک سیم کارت خریداری شده در سیستم ایرانسل، برقراری تماس از سیم کارتهای دائمی، اعتباری و پیام رسان ایرانسل امکان پذیر نیست. حتما کپی مدرک شناسایی معتبر مشترک که شماره ایرانسل وی بر روی آن درج شده است، باید توسط ایرانسل دریافت گردد. شما می بایست یک خرید شارژ ایرانسل نسخه از تصویر این مدرک شناسایی را در هنگام ثبت نام به فروشنده مجاز ایرانسل تحویل دهید.
همچنین جهت ثبت نام سیم کارت می توانید به دفاتر پستی خرید شارژ همراه اول که فهرست آنها در اینجا آمده است، مراجعه فرمایید. توجه داشته باشید که اصل وکپی کارت ملی را به همراه داشته باشید.
مراکز خدمات خرید شارژ همراه اول ایرانسل

شما می توانید با کارت ملی خود و یک برگ کپی از آن به یکی از فروشندگان مجاز ایرانسل مراجعه کنید، فرم مربوطه را دریافت خرید شارژ ایرانسل نموده و طی مراحل زیر، درخواست خود را ارائه کنید:

• در صورت انتخاب خرید شارژ همراه اول تعرفه های بلند مدت با مودم رایگان، لطفا اطمینان حاصل نمایید که در قسمت مدل مودم، مودم هایی که با نام Free شروع می شوند انتخاب نمایید. در غیر اینصورت ثبت نام شما لغو خواهد شد.

برای پرداخت از این طریق، پس از خرید کارت شارژ ایرانسل، کد دستوری زیر را از خط خرید شارژ ایرانسل ایرانسل خود شماره گیری نمایید:
• بخش بندی مشتریان خرید شارژ همراه اول و انجام بازاریابی هدفمند
• خرید اعتبار به خرید شارژ ایرانسل صورت اینترنتی

وب خرید شارژ همراه اول سایت ایرانسل (کلیک کنید)
• مدیریت کمپین های خرید شارژ همراه اول تبلیغاتی ارسال پیام کوتاه

شرکت ایرانسل در نظر دارد خرید شارژ ایرانسل طی یک دوره زمانی محدود، به تمامی کاربران جدیدی که هزینه اشتراک سه ماه استفاده از سرویس وایمکس خود را به صورت یکجا پرداخت نمایند یک دستگاه مودم رایگان (USB ،Wi-Fi) ارائه کند.
برای استفاده از سامانه پرداخت الکترونیکی لازم است وارد سیستم کنترل خرید شارژ همراه اول حساب اینترنتی (e-Care) شوید و بر روی «صورت حساب اینترنتی» کلیک نمایید و سپس به قسمت «پرداخت قبض» مراجعه کنید.



توجه: خرید شارژ همراه اول

درخواست خرید شارژ ایرانسل خدمات:
از طریق شماره ۷۰۷ (از خطوط ایرانسل) یا ٠٩٣٧٧٠٧٠٠٠٠ (از سایر خطوط)، با مرکز تماس وایمکس ایرانسل تماس بگیرید؛ یا خرید شارژ همراه اول

به هنگام ثبت نام همراه داشتن اصل کارت خرید شارژ همراه اول ملی (و یا گذرنامه برای اتباع خارجی) و یک برگ کپی از آنها الزامی است.
خرید شارژ ایرانسل


در این مرحله سیم کارت خریداری خرید شارژ ایرانسل شده "یکطرفه" بوده و فقط امکان پاسخ به تماس های دریافتی از آنها وجود دارد .
۱. دریافت و ارسال خرید شارژ ایرانسل فرم ثبت نام رایـگـان است.
در صفحه اصلی وایمکس، روی گزینه «ثبت‌نام خرید شارژ همراه اول سرویس وایمکس» کلیک کرده و فرم ثبت نام را تکمیل نمایید.
• در صورتی که زمان ثبت نام و فعالسازی حساب کاربر در دو ماه مختلف رخ دهد لازم است که کاربر ما به التفاوت هزینه اشتراک را در زمان فعالسازی پرداخت نماید، به عنوان مثال ثبت نام در ۲۸ خرداد ماه انجام شده است و کاربر هزینه اشتراک را برای ۴ روز و دو ماه یعنی تا پایان مرداد ماه پرداخت نموده است اما فعال سازی در ۳ تیر ماه انجام می شود یعنی حساب کاربر برای مدت ۲۹ روز و دو ماه یعنی تا پایان شهریور ماه فعال خواهد بود به همین منظور لازم است کاربر ما به التفاوت ۲۵ روز هزینه اشتراک را در خرید شارژ همراه اول زمان فعالسازی پرداخت نماید.
• بهای تخفیفی خرید شارژ ایرانسل ارسال پیام کوتاه
۱. خرید شارژ همراه اول پرداخت اینترنتی


۲. امضای فرم، به منزله اعلام خرید شارژ همراه اول موافقت شما برای فعال سازی سرویس پیام چند رسانه ای برای خط شماست.
خرید شارژ ایرانسل ارسال یک پست‌الکترونیکی‌به‌نشانیcorporatesales@mtnirancell.ir
پیشنهاد خرید شارژ ایرانسل استثنائی ایرانسل ...
لطفا توجه داشته باشید این سرویس تنها برای آن دسته از کاربران وایمکس قابل استفاده می‌باشد که در خرید شارژ ایرانسل هنگام پر کردن فرم ثبت نام، در قسمت «تلفن همراه» شماره تلفن همراه ایرانسل خود را وارد نموده اند؛ بنابراین کاربرانی که از تلفن های همراه سایر اپراتورها استفاده می کنند و یا شماره تلفن همراه ایرانسل خود را در هنگام ثبت نام ارائه نکرده اند، امکان استفاده از این سرویس را نخواهند داشت.
راه‌های ارسال پیام کوتاه به صورت خرید شارژ ایرانسل انبوه:
۶. در هنگام ثبت خرید شارژ ایرانسل نام از قرار گرفتن برچسب «سند شناسنامه» بر روی کپی کارت ملی خود اطمینان حاصل نمایید.
یک خبر خوب برای آن دسته از شما مشترکین خرید شارژ ایرانسل ایرانسل که از مدل‌های پیشرفته گوشی‌های تلفن همراه استفاده می‌کنید...
• دریافت فرم ثبت نام، ارسال مدرک شناسایی، تکمیل ثبت نام و فعالسازی سیم کارت رایـگـان خرید شارژ همراه اول است.

• خط ایرانسل شما تنها در صورتی خرید شارژ ایرانسل فعال می شود که اطلاعات شما در سیستم ایرانسل ثبت شده و مدارکتان از طریق فروشندگان مجاز ایرانسل یا پست به ایرانسل ارسال شده باشد.
• اطلاعات تماس با متقاضی و یا نماینده شرکت/ سازمان/ کسب و کار به خرید شارژ همراه اول همراه کپی کارت ملی و شناسنامه

- خرید شارژ همراه اول اگر مایل باشید میکروسیم خریداری شده، توسط شرکت پست به شما تحویل گردد، مبلغ ۴۰.۰۰۰ ریال بابت هزینه پستی به قیمت میکروسیم اضافه خواهد شد.
• ارسال پیام کوتاه خرید شارژ ایرانسل حاوی نام شرکت، شماره تماس و محصول مورد نظر به
۵. در صورتیکه کپی کارت ملی در مدت ۳۰ روز پس از انجام ثبت نام برای ایرانسل ارسال نشود، خرید شارژ ایرانسل سیم کارت خریداری شده مجدداً "یکطرفه" خواهد شد.

• این سرویس خرید شارژ ایرانسل تنها مختص کاربران جدید می‌باشد.
فروشندگان مجاز ایرانسل خرید شارژ ایرانسل
• یک برگ از کپی مدارک رسمی ثبت شرکت که به تأیید اداره ثبت شرکت های سازمان ثبت اسناد و اموال کشور رسیده باشد و یا یک برگ خرید شارژ ایرانسل کپی از آگهی تأسیس شرکت در روزنامه رسمی کشور و یا باقی مدارک رسمی هم ارز.
شما مشترکین ایرانسل که دارای گوشی‌های نسل جدید بوده ولی پیشتر یکی از سیم‌کارت‌های معمولی ایرانسل را خریداری نموده‌اید می‌توانید از طریق مراجعه به خرید شارژ همراه اول مراکز خدمات ایرانسل و یا یکی از فروشندگان مجاز این شرکت، برای تغییر نوع سیم‌کارت خود درخواست داده و سیم کارت جدید تهیه نمایید.

با آخرین تکنولوژی‌ها همراه شوید، ما در کنارتان هستیم! خرید شارژ ایرانسل

ایرانسل به شما امکان می خرید شارژ همراه اول دهد تا بدون نیاز به پرداخت ودیعه یا سپری نمودن دوره انتظار، سیم کارت خریداری کنید.
۴. خرید شارژ همراه اول مراجعه حضوری به شعب بانک


• بانک ها و بیمه ها: مؤسسات مالی، اعتباری و بیمه ها نیاز دارند سیاست های مالی و خدمات مالی جدید خود را به‌واسطه پیام کوتاه به طور مستقیم به مشتریان خود معرفی کنند. همچنین این مؤسسات در بسیاری از موارد نیاز به ارسال پیام های کوتاهی برای یاد آوری پرداخت قسط یا چک، تمدید قرارداد بیمه، و خرید شارژ ایرانسل اطلاع رسانی مبلغ پرداختی یا دریافتی دارند. در کنار پاسخگویی به نیازهای مذکور پورتال «پیام کوتاه انبوه تجاری» به نیاز دریافت نظرات، پیشنهادات یا شکایات مشتریان در قالب پیام کوتاه نیز پاسخ می دهد.
بـه یـاد داشـتـه خرید شارژ ایرانسل بـاشیـد...
آیا برای تبلیغ محصولات خود، ارتباط با مشتریان و کارمندان یا اطلاع رسانی رویدادها به دنبال خرید شارژ همراه اول رسانه ای ساده، سریع و ارزان می گردید؟

۲. خرید کارت شارژ و بارگذاری اینترنتی خرید شارژ ایرانسل


خرید شارژ همراه اول دریافت گزارشات مالی و عملکرد

چند نـکتـه مـهـم: خرید شارژ ایرانسل
• ارائه خدمات به متقاضیان استفاده از سرعت های بیشتر از ١٢٨ کیلو بیت بر ثانیه، مشمول قوانین سازمان تنظیم مقررات خرید شارژ همراه اول و ارتباطات رادیویی کشور می باشد.


۲. فرم را به طور کامل پر کنید. خرید شارژ ایرانسل
۱. یک فرم ثبت نام خرید شارژ همراه اول ایرانسل از فروشنده بگیرید.

• استفاده از ESMS API: با استفاده از ESMS API برنامه های کاربردی تان را با ESMS یکپارچه کنید، به این ترتیب برنامه کاربردی مورد نظر شما از خرید شارژ همراه اول پورتال پیام کوتاه انبوه تجاری به عنوان زیرساخت ارسال پیام کوتاه خود استفاده می نماید.


برای مشاهده فهرست فروشندگان مجاز میکروسیم، خرید شارژ ایرانسل اینجا کلیک کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد